حرف نگفته
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 165
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 36974
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

حرف نگفته

دلم تنگه ...

واسه کسی که هرگز بهش نخواهم رسید..

اون کسی نیست جزمادر عزیز ازدست رفته ام..

بغض گلومو گرفته.

اشک امانم نمیده...

اما چه سود..

اون که همه وجودم بود..

دلخوشیهام به اون بود...

دلم واسه نگاه مهربونش تنگ شده...

اما افسوس که رفت وتنهام گذاشت..

آخه دختر و بی مادری......

دوست دارم مهربون مادرم...

دوست دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت13:16---23 شهريور 1393
وقتی مادرم با چادر سیاهش صورتم را میپوشاند...
نمیدانست با رفتنش دنیایم را سیاه کرد...

پاسخ:ایشالله هیچ خونه ای بی مادر نباشه.متاسفانه من از دستش دادم...


attarishafa)rahgozar)
ساعت13:14---21 شهريور 1393
like
پاسخ:lممنون لطف دارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: